World Maker، رویای دست یافتی!


برنامه ای که میتوانید دنیای فانتزی خودتان را به زندگی واقعی بیاورید!

World Maker” برنامه جدیدی‌ست که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به طراحی دستی، مانگای شخصی خودتان را بسازید.

بسیاری از طرفداران انیمه و مانگا اغلب در مورد ایجاد مانگای خود فکر می کردند. و در مورد نحوه به تصویر کشیدن آن راه های زیادی را در نظر می‌گیرند.

گاهی اوقات شما یک داستان واقعاً جالب در ذهن خود دارید، اما به دلیل نداشتن مهارت های طراحی نمی توانید از آن مانگا بسازید. نگران نباشید، زیرا Shonen Jump برنامه جدیدی با نام “World Maker” راه اندازی می‌کند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به کشیدن، مانگای خود را بسازید. در اینجا ما در مورد نحوه ثبت نام برای نسخه بتای این برنامه صحبت خواهیم کرد.

با برنامه “World Maker” چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

World Maker به شما ابزارهایی برای تبدیل شدن به یک mangaka (نام طراح یک مانگا) ارائه می‌دهد. در گام اول شما اسکریپت (گفتگوها، سطرها و جملات) مانگای خود را می‌نویسید.

برنامه “World Maker” اسکریپت شما را به صورت فریم (پانل مانگا) تقسیم می‌کند. پس از آن شما می‌توانید تصاویر شخصیت را از کتابخانه برنامه “World Maker” قرار دهید. همچنین، گزینه‌ای برای افزودن تصویر خود در مانگا نیز وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، این برنامه دارای بیش از 600000 تصویر از پس زمینه، جلوه‌ها و شخصیت‌ها است. شما می‌توانید برای طراحی مانگای خود از بین آنها انتخاب کنید.

چه زمانی “World Maker” منتشر می‌شود؟

برنامه در دو مرحله منتشر می شود؛ اول نسخه بتا یا همان نسخه اولیه و آزمایشی. تعداد کمی از افراد از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند تا فرصت پیدا کنند که این سرویس را تجربه کنند.

اما لازم نیست نگران باشید. نسخه بتا باز در 22 سپتامبر زمانی که همه (در سراسر جهان) قادر به استفاده از این برنامه خواهند بود، منتشر می‌شود. در حال حاظر تنها نسخه بتا در دست کاربران خاص قرار دارد و باید تا زمان انتشار عمومی آن صبر کرد.

در نتیجه افزایش محبوبیت روز افزون صنعت سرگرمی و به خصوص در زمینه انیمه و مانگا که سلایق گوناگونی را تحت پوشش خود گرفته. این امر سبب میشود تا مخاطبان و طرفداران ژانر به روی صندلی خلاقیت و سازندگی بنشینند و رویا و دنیا خودشان را هر طور که می‌خواهند بسازند.

نظرسنجی

مقدار رضایت خود از این مطلب را مشخص نمایید.

User Rating: 5 ( 1 votes)

درباره‌ی Yaser_sr4

همچنین ببینید

بررسی انیمه Devil May Cry (شیطان نیز می گرید)

بررسی انیمه اقتباسی devil may cry و بررسی اینکه این اثر تا چه میزان به منبع اصلی خود پایبند بوده و مخاطبانش را راضی نگه میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *