معرفی،نقد و بررسی انیمه Vinland saga (حماسه وینلند)

سلام رفقا.چطورید؟امیدوارم که حالتون خوب باشه و ایام انیمه ایتون به کام.

امروز با نقد و بررسی انیمه vinland saga درخدمتتون هستم. امیدوارم که مفید واقع بشه.در ادامه با من همراه باشید.

“حماسه وینلند” یک انیمه اقتباسی از مانگایی با همین نام در قالب ۲۴ قسمت و ساخته شده در Wit Studio به کارگردانی آقای Shūhei Yabuta هست که پخش خود را از ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۹ آغاز کرد و در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۹ به آن خاتمه داد.

در ادامه به بررسی این اثر میپردازیم و اینکه چرا باید این انیمه فوق العاده رو تماشا کنید.

برای تماشای تریلر اینجا کلیک کنید.(ممکه تریلر براتون اسپویل داشته باشه)

انیمه vinland saga یک شاهکار در ژانر های ماجراجویی،حماسی و تاریخی هست که از بهترین های سال ۲۰۱۹ بود. و جوایز زیادی رو به خودش اختصاص داد. در کل یک شاهکار موفق با داستانی مهیج و شخصیت پردازی قدرتمندی هست که قطعا ارزش تماشا کردن رو داره و اگه ندیدینش به شدت تماشاش رو بهتون پیشنهاد میکنم چونکه خودم واقعا از این انیمه لذت بردم.

داستان انیمه

داستان این انیمه وقایع مربوط به سال ۱۰۱۳ میلادی و حماسه وینلند را به تصویر میکشد؛ داستان حول وقایع مربوط به فتح انگلستان توسط پادشاه دانمارک Sweyn Forkbeard می‌چرخد. همچنین جدال بین فرزندانش “شاهزاده هارالد” و “پرنس کانوت” بر سر جانشینی تاج و تخت که بخشی از داستان اصلی را تشکیل می‌دهد.

در این بین “تورفین” شخصیت اصلی داستان به دنبال انتقام مرگ ناجوانمردانه پدرش راهی مسیری پر پیچ و خم می‌شود. اتفاقات مهیجی که باعث رشد تورفین می‌شوند و مخاطب را در این مسیر با خود همراه میکنند.

شخصیت ها

شخصیت های این انیمه ترکیبی از شخصیت های تاریخی و افسانه ای است که در ادامه به آن ها می‌پردازیم.

Thorfinn تورفین

تورفین از شخصیت تاریخی،تورفین کارلسفنی کاشف وینلند الهام گرفته شده است. تورفین که تمام وجودش سرشار از کینه و میل به گرفتن انتقام مرگ پدرش است؛ وارد کشتی شخص قاتل پدرش می‌شود.او در انتظار برای فرصت دوئل کردن با او و کشتن او به صورت جوانمردانه به سفر در آن کشتی ادامه می‌دهد.

Askeladd آسکلاد

“آسکلاد” فرمانده یک گروه وایکینگ کوچک اما قدرتمند است. او با هوش و زکاوت سرشارش موفقیت های بسیاری برای گروهش به ارمغان می آورد. ناگفته نماند که آسکلاد یکی از شخصیت های اصلی داستان است. او هچنین نقش آفرینی فراوانی را در طی داستان به عهده دارد.

Thors تورس

“تورس” پدر تورفین و یکی از وایکینگ های یوم است. تورس از بزرگ ترین نام آوران میدان جنگ بود؛ اما بعد از به دنیا آمدن اولین فرزندش تصمیمی ناگهانی گرفت.تورس در یکی از جنگ ها مرگ خود را جعل کرد. سپس به همراه همسر و فرزندش به سرزمینی در شمال به نام “آیسلند” مهاجرت کرد.تورس قوی ترین شخصیت در این انیمه سریالی است. چرا که هیچ کدام از دیگر شخصیت ها به صورت تک به تک قادر به شکست دادن او نیستند.

Thorkell تورکل

“تورکل” یک ژنرال Jomsviking و برادر رئیس Jomsviking است. تورکل فردی با هیکل غول آسا،عاشق جنگیدن با حریفان قدر و یکی از دوستان تورس است.

در پایان دوستان امیدوارم از این مطالب بهره کافی رو برده باشید.تا جایی که در توانم بود سعی کردم مطلب بدون کوچک ترین اسپویلی باشه و تقریبا بدون اسپویل هست.به امید دیدار!

درباره‌ی Ali sillent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *