نقد انیمه Naruto

انیمه ناروتو بی شک یکی از غول های دنیای شونن هستش اما چه چیزی این انیمه را یکی از بهترین های ژانر شونن کرده؟!

کارگردان و نویسنده (دو فردی که باید بشناسید)

بیاین اول کارگردان و نویسنده‌ش رو معرفی کنیم، نویسنده انیمه و مانگای ناروتو “ماساشی کیشیموتو ” هستش و کارگردان آن ” هایاتو دانه” هستش!

داستان

حالا بیاین به داستانش یه نگاهی بندازیم داستانی که کلی پیچ و تاب دارد و با کلی اتفاق های جالب که کاری میکنه از دیدنش سیر نشین !!

حالا موضوع داستان اصلا چیه?!

داستان از این قراره که ۱۲ سال پیش، موجودی قوی و شیطانی به اسم کیوبی، ( روباه نه دم) به دهکده کونوها حمله میکند اما، هوکاگه چهارم با استفاده از یک تکنیک بسیار قوی مهر و موم، کیوبی را در درون ناروتو مهر میکند (زندانی) ولی، قضیه به این سادگی ها تمام نمیشد و این کارش به بهای از دست دادن جانش تموم شد!!!!

خب بنظر من همین داستان دلیل کافی داره که بشینیم حدود ۷۰۰ قسمت انیمه ببینیم!!

شخصیت ها و کاراکتر ها

چرا شخصیت های انیمه ناروتو اینقدر مشهور و معروفه و چه چیزی باعث شده اینقدر در فضا های مجازی عکس ها و یا دیالوگ هایشان را ببینیم یا بشنویم?!

خب جواب ساده‌ست! چون شخصیتایی مثل ناروتو اوزوماکی (شخصیت اصلی) یا ساسکه اوچیها یا… با احساسات و اشتیاق شما بازی میکند و دیالوگ هایی میگویند که واقعا دست نیافتنی هستند. شما بگویید، اگر کاراکتری با احساسات شما بازی کند و دیالوگ هایی بگوید که واقعا عالی هستن و احساسات را به شما منتقل کند، پس چرا آن کاراکتر ها و شخصیت های آن انیمه مشهور نباشد. خوشبختانه انیمه ناروتو در این مورد عالی عمل کرده! شما در تماشای انیمه با این کاراکترایی که نام بردم آشنا میشین و نهایت لذت رو از دیالوگ ها و… میبرید.

احساسات

اما از یک موضوع عقب نمانیم که آن احساسی بودن انیمه هستش که در عین این که اکشن و شونن هستش باعث میشه در بعضی جاها اتفاق هایی بیوفتد که اشک در چشمانتان جمع شود که این یه مزیت بزرگ هست چون باعث میشه فرد با انیمه ارتباط بر قرار کنه.

فیلر ها (قسمت هایی که به داستان مربوط نمیشن)

اما اگر بخواهیم به بخش فیلر ها بپردازیم میتونم بگم انیمه ناروتو کلی فیلر دارد که اصلا جالب نیستند( البته همشون نه شاید بعضیاشون خوب باشه) ناروتو به نسبت قسمت هایی که دارد فیلر های زیادی دارد که اگر خواستین میتوانین آنها را نبینید.

آرت و گرافیک (بخشی که باید با دقت خواند)

اگر راست بگویم نباید از قسمت های اول انیمه ناروتو انتظار زیادی داشت چون انیمه ناروتو در سال ۲۰۰۲ میلادی ساختش شروع شده اما، رفته رفته آرت و گرافیکش بهتر و عالی تر میشود که واقعا آدمو مجذوب خودش میکنه!!

ترتیب تماشای انیمه ناروتو

باید در ابتدا نسخه “ناروتو” را دید و بعد ازینکه نسخه ناروتو را دیدید، باید به بخش دو بروید که نام آن هم “ناروتو شیپودن” هست که هردوی این بخش ها واقعا عالی هستن!!

جمع بندی کلی

و در جمع بندی کلی میتوانم بگویم انیمه ناروتو انیمه ای با پیچ و تاب داستانی عالی و کاراکتر های خیره کننده و در آخر داستان فوقالعاده عالی است !!

درباره‌ی Pooria_Ryzer

همچنین ببینید

نقد و بررسی انیمه Dr.Stone

نقد و بررسی انیمه dr.stone

یک نظر

  1. احسنت
    بسیار عالی نقد کردی 👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *