بررسی و معرفی انیمه آکوداما درایو (Akudama Drive)

اگه بگم یک انیمه ای با داستان جالب و ارت فوق العاده زیبا و شخصیت پردازی عالی معروف نیست و کمتر کسی میشناسد باور میکنید؟!

خب اسم این انیمه عالی آکوداما درایو “Akudama Drive” هست.اما چه کسی نویسندگی و کارگردانی این انیمه را بر عهده گرفته؟!

نویسنده و کارگردان

نویسنده این انیمه فوق العاده “نوریمتسو کائیهو”و کارگردان آن “توموهیسا تاگوچی” میباشد!

به احتمال زیاد اسم این دو نفر را نشنیدید اما، نباید بخاطر اینکه اسمشان را نشنیدیم و معروف نیستن، بگوییم این دو نمیتوانند انیمه زیبایی خلق کنند !!

داستان انیمه

چیزی که این انیمه را بسیار زیبا کرده، داستان آن است که اصلا شبیه داستان دیگر انیمه ها نیست !!

اما بیاین یه نگاه جزئی به داستانش بیاندازیم؟!

داستان اینگونه است که سال ها پیش، جنگی در ژاپن درگرفت که کانتو را در برابر کانسای قرار داد و باعث تقسیم کشور شد. کانسای تحت استعمار کانتو قرار گرفت، اما با گذشت زمان به آرامی دولت و پلیس کنترل کانسای را از دست دادند و کانسای به دست جنایتکارنی که به آکودما معروف بودند افتاد.

بنظرتون این داستان عالی نیست؟!

شما همچین داستانی را در کمتر انیمه ای پیدا میکنید که “آکوداما درایو” یکی از آن هاست !

اما باید از یک موضوع هم در بخش داستان عقب نمانیم که آن، احساسی بودن آن است که واقعا در عین اینکه مجذوب داستانش میشوید در بعضی سکانس ها گریه تان را نمیتوانید نگه دارید !!!

اما نباید از این موضوع ناراحت شد، چون این باعث میشود یک ارتباط عالی با انیمه گرفت!!

ژانر ها

ژانر های این انیمه عالی ” اکشن,تخیلی,ماوراءالطبیعه,” میباشد. و اگر به حتی یکی از این ژانر ها علاقه دارید دیدن انیمه آکوداما درایو رو بسیار پیشنهاد میکنم!!

آرت و گرافیک

به جرات میتوانم بگویم باید از آرت و گرافیک انیمه آکوداما درایو، به شدت تعریف کرد!

چون آرت و گرافیکی دارد که همه چیز را با جزئیات کامل و با کیفیت عالی نشان میدهد و با دست به دست دادن ارت و گرافیک این انیمه با داستانش آن را شاهکار کرده است !!

شخصیت پردازی

در انیمه اکوداما درایو، هر کاراکتر با احساسات شما بازی میکند و دیالوگ های عالی ای میگوید

و همانطور که در بالا اشاره کردم، این انیمه احساسی است و باید احساسی بودنش را مدیون شخصیت پردازی دانست !! چون کاراکتر ها و شخصیت های این انیمه رفتار ها و دیالوگ های عجیبی دارد که به قول خودمون باید فقط دید تا فهمید چون بسیار عالی است و فقط با نوشتن نمیتوانید آن احساس را درک کنید !! و طراحی چهره های کاراکتر های اکوداما درایو بسیار چشم نواز هستند که یک مزیت بزرگ است!!

جمع بندی کلی

در جمع بندی کلی میتوانم بگویم اکوداما درایو فقط با ۱۲ قسمت توانست نظر من را با داستان و شخصیت پردازی عالی و آرت عالی جذب کند .بنده پیشنهادم برای شما این است که حتما این انیمه عالی را حتما تماشا کنید.

درباره‌ی Pooria_Ryzer

همچنین ببینید

نقد و بررسی انیمه Dr.Stone

نقد و بررسی انیمه dr.stone

یک نظر

  1. داستانی بیش از اندازه تخیلی و شخصیت پردازی ضعیف که از اول معلوم بود میخواد یه دختر دست و پا چلفتی رو یهو قهرمان داستان بکنه که از آدم کشها بهتر از چاقو و اسلحه استفاده میکنه و یک قاتل حرفه ای بنام گلوبر که تمام پلیسها و جلادها رو قتل عام کرده توسط دختره کشته میشه!!! خلاصه یه فیلم هندی واقعی که ارزش دیدن نداره و بنظرم خیلی سلیقه ایه و در برابر انیمه ها دیگه که بزرگسالان میپسندن اصلا قابل مقایسه نیست…
    و تفاوتش با سایر انیمه ها مثل تفاوت هالیود و بالیود هست که یکنفر نصف میشه ولی چون دکتره خودش رو بخیه میزنه و سالم میشه و یا دوپای کسی قطع میشه ولی چند دقیقه بعد طرف سالمه و دکتره میگه من بخیه ش زدم!!! و جالبه که طرف با اون پا راه میره و میجنگنه و این دکتر فقط یه دکتره بدون توانایی خارق العاده و دقیقا فیلم بالیودی خیلی به این انیمه نزدیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *