نقد و بررسی انیمه Dr.Stone

اگر بگویم انیمه ای وجود دارد که شما را عاشق علم میکند باور میکنید؟
بله باید بگویم وجود دارد و اسم آن “dr.stone” یا همان دکتر سنگی است. اما چرا این انیمه مارا عاشق علم میکند و اینقدر فوق العاده است?!

کارگردان و نویسنده
اول بیاین یه نگاهی به دو فرد موثر در ساخت این انیمه عالی بیاندازیم. کارگردان این انیمه، آقای “شین یائینو” و نویسنده آن، “یوئیچیرو کیدو” هستش
در نگاه اول هیچ چیز غیر عادی دیده نمیشه ولی، فقط باید به انیمه دکتر استون نگاه کنید تا عظمت این دو را بفهمید!!

داستان
به شما قول میدهم داستان این انیمه بقدری جذاب هست که هیچوقت شما رو از دیدنش سیر نمیکند!!
اما بیاین به داستانش نگاهی بیاندازیم، داستانی که علم چاشنی آن است!!
داستان از این قراره که بعد از پنج سال نگه داشتن احساسات ناگفته توی سینه، تایجو اوکی دبیرستانی بالاخره آماده است که عشقش رو به یوزوریها اوگاوا اعتراف کنه. با این حال درست وقتی که تایجو شروع به اعتراف میکنه، نور کور کننده سبزی به زمین میتابه و تمام انسان‌های روی زمین رو به سنگ تبدیل میکنه و….

این داستان را من به شخصه در هیچ انیمه ای بجز “dr.stone” ندیده ام!!

آرت و گرافیک
آرت گرافیک این انیمه بسیار زیباس و طبیعت و …. همه چیز را زیبا نشان میدهد جوری که در دیدن این انیمه علاوه بر داستان، محو آرت و گرافیک آن هم میشوید!!

شخصیت پردازی

شخصیت پردازی این انیمه جوریه که انگار داره با روح و روان شما بازی میکنه، اما چرا است؟؟
چون شخصیتایی مثل “سنکو” و… که دیالوگ هایی میگویند واقعا تاثیر گذار است جوری که موهای بدنتان سیخ شود!!! و دلیل دیگر آن احساسات آن است که در عین اینکه قسمت های کمی دارد، بسیار روی احساسات شما تاثیر میگذارد. مثلا بعد دیدن این انیمه عاشق علم میشید!!

جمع بندی کلی

این انیمه واقعا شاهکار است. چون خیلی به علم اشاره دارد و آرت و داستان عالی ای دارد. مثلا بعد دیدن این انیمه کلماتی مثل “اسید” و… کلی کلمه دیگه رو هر روز با خود تکرار میکنید و مشتاقانه منتظر قسمت های بعدی آن میمانید.
اگر میخواهید یک انیمه با داستانی متفاوت و با آرتی جذاب و با شخصیت پردازی شاهکار تماشا کنید، من انیمه “dr.stone” یا همان دکتر سنگی را برای شما پیشنهاد میکنم

درباره‌ی Pooria_Ryzer

همچنین ببینید

بررسی و معرفی انیمه آکوداما درایو (Akudama Drive)

بررسی و معرفی انیمه کمتر شناخته شده و جذاب آکوداما درایو...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *